Saturday, November 13, 2010

K.A.W.A.N

apa, ka sbnynya istilah kawan ini?? aku sgt2 la x mengerti..dulu aku ada kwn rapat dari awal2 sem kat kolej..kami start rapat since sem 2. pg mana2 pun mesti sama2..di mana aku ada, di situ ada dya..kami selalu bergosip sama2..berSMS pun x pena tdk dlm sehari 2..mesti ada saja yg di gosipkan..apatah lagi bila sdh tggl seruma/sebilik..lagi la becok mulut bgosip..sama2 kelaparan..sama2 kekenyangan..pendek kata semua hadapi bersama.tp skg semua tdk lg seperti itu..

kini since aku sdh x tggl bersama dgn kwnku itu, semakin lama semakin renggang hbgn kami..aku sedari since bln6/7 mcm 2..SMS dh jarang..keluar sama2 pun da jarang..blh di bilang dgn jari..sejak mengambil major sbjk ney la aku dh x pena lg kuar dgn dia..yela..jumpa pun jarang..dya ambi major math..aku pla counseling.tp ada,la jg jumpa kejap kat kolej klu tym 2 ngam2 ada kelas yg sama tym..dulu dya pena janji dgn aku, klu dya ada boipren aku la kenen org ptama yg dya akan share/bgtau..itu semua dusta semata2!! jgn terpedaya..! tp aku pla xtau dya ada boipren ke blm..dr kabar angin yg aku dgr, mmg ada la kenen'y.nta, la..nak tanya segan pla..sedar pd diri sdri, kan..xnak la malukan diri sdri..huhu.. 

last kitaorg gathering tym raya 2 la..kitaorg bt party ckit..mkn2 biskut raya..masak2 yg simple..ha, itu la last kami berkumpul semua..pastu masing2 telah mbawa haluan..yg len bz coz keja, yg len pla dgn bf/gf yg nak bercinta bagai nak mampus..seolah2 dunia ney mereka yg punya..mmg x matang btl, la cara bercinta mcm 2..24jam nak berkepit..dah la pantat besar,..hahahha..padan muka!!! tu la klu nak control couple sdri drpd bjumpa dgn kwn2..weakkkk!!! lagi2 klu terserempak kat cp dgn kwn2 dorg bjalan 2..nah, nda sakit hati?? dgn kita x masa bjalan..ajak2 pun nda..tp dgn org len, ok ja pun..eeeeeeee!!!!

skg ney bila dah pindah kat kampus baru..mmg mcm2 la yg berlaku..tp sejak kat kampus baru, aku telah kenal/rapat dgn ramai org yg semajor dgn aku..mmg pelik, kan..dulu kat kampus lama setakat tengok2..pandang2..jeling2..tp skg dh bertegur sapa pla..berceta2..ketawa2..happy mmg la sgt happy sbb ada kwn baru, kan..jd x la kera sumbang sgt..mengharapkan kawan yg lama pla, kena mimpi 1000 kali dulu la..huhu..

nak di jadikan ceta ckit..kolej ada membuat annual dinner..esok la 2...14hb 11. actly mmg plan nak join tp memandang, kan kawan ada problem kewangan jd x kesampaian la hajat itu..nak pg sdri2 pla x best, kan..mmg ingatkan nak tlg kwn jg bayar yuran..tp nta, la..mmg susa jg kan..yela,nak p annual dinner ney kena cari segala mcm aksesori..baru mantap..apalagi theme dinner 2 is modern & contemporary with mask..tentu best kan pakai topeng2..teringat pla 1 ceta indonesia oleh agnes monica tajuk 'tak ada logika'..hehe.
tp yg menggeramkan sgt, ada kwn yg p annual dinner 2 x ajak2 langsung..x ada sound2 ney..mcm la kan susa nak sms tanya "kamu p tak annual dinner 2?" dulu pena ckp nak p annual dinner thn ney..tp sdri2 saja p..mmg x ingat kwn langsung laaa!!!!! klu btl ingat kwn mesti d tanya2 kan..hurmm..mmg bkn kwn la namanya 2..xmau lagi la aku btegur sapa dgn kwn 2.buat sakit hati ja..biar la tgk dr jauh jer..

hmm dh pjg rupanya aku merapu ney, kan? mmg aku tgh geram skg ney..sakit hati..
skg ney aku kurang sihat..mgkn psl recently kurang rehat/tido..berabis nak siapkan semua asgmnt..pasni nak fokus study pla da..exam tggl 2mggu lg..mmg nervous sgt..yela sbjk ber+ tough..harap blh buat yg terbaik, la..doakan saya yer..amin..:) ok guys, hingga berjumpa lg d lembaran yg baru..
i love my reader..teruskan follow blog saya yer wlu pun x seberapa..daa.,take care!

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Me ! Like Kalau Suka ! ♥

No comments: