Wednesday, July 20, 2011

" Mau kahwin u! "

Hi..Hello.. Anda apa kabar?? Saya?? Saya sihat!!!! Amat sihat sekali..Hati pun tak gusar.. Rasanya beban di dalam hati saya telah berkurangan.XD Tapi harap-harap lah after this perkara yang menggusarkan hati saya tidak akan datang bertandang kembali.

Excited betul saya bila tulis tajuk entry kali ini. Berdebar-debar rasa hati saya tau.. HA HA HA. Macam saya nak kawin pula dah..HO HO HO.. Tapi lama lagi laaa.. Tunggu!

Ok, Ceritanya begini..Tadi around 11am boy suddenly text me.. Time saya tengah busy buat kerja.. Tengah otak saya berputar-putar mencari idea.. Tapi bila saya dah terbaca SMS yang boy sent tuu, senyuman saya terus lebar selebar lebarnya.. Apa taknya, tetiba boy sms saya ayat yang sensitif.. Boy kata 'MAU KAHWIN U!'.. Nasib saya tak ada heart attack oh.. Kotigog my heart terus. Then saya tanya la boy kenapanak kawin dengan saya, so boy jawab la 'because u complete me'..^_^ [ u complete me also dear ].. HE HE ^^

Sabar banyak-banyak ah darling.. I pon nak kawin juga ney tapi bagi i masa untuk buat preparation yer.. I tau u faham situasi i, kan.. Kalau ada jodoh, kita akan together-gather juga.. =P

P/s NAD refer to.....????


♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Me ! Like Kalau Suka ! ♥

No comments: