Friday, November 11, 2011

3rd ♡ Anniversary - Aween and Boy




 Khas Untukmu...

Disaat aku merindui dirimu dan bayangan wajahmu , aku terkenang akan detik - detik indah di saat perkenalan kita bermula .. Kita berkenalan bukan di laman muka buku seperti nyanyian Nyanyian Najwa Latif yang cukup hit ketika ini , tetapi perkenalan kita bermula di laman TAGGED atau dalam bahasa indahnya `Penyambung` .. heheh..

Mungkin berkat perkenalan kita di TAGGED telah membibitkan benih-benih rindu dan cinta diruang hatiku ... Dan menjadi penyambung kasih kita.. Yang akhirnya semakin subur sehingga mencecah 3 TAHUN lamanya pada tarikh 11.11.11 bersamaan tarikh pada hari ini..


Dalam tempoh 3 tahun ini, segala cabaran telah kita lalui. Kepayahan, Kesusahan, Kesukaran mahupun Kesenangan kita berjaya tempuhi kesemuanya. Walau pon kadang kala kita rasa GIVE Up sewaktu menghadapi semua itu.


Buat arjuna hatiku , sepelosok dunia telah aku redah untuk mencari kekasih hati yang sejati .. tetapi akhirnya dirimu juga yang dititipkan khas buatku ... yang mewarnai indah lukisan hari-hariku ...
 
Khas buat yang tersayangg ... Selamat Ulang Tahun aku ucapkan . Semoga tinta kasih kita terus bersemi bersama warna-warna cinta yang kita corakkan dan harum mekar mewangi selamanya...


Bak kata setiap patah lirik lagu KRU ...
 `` WO AI NI, I LOVE YOU, AKU CINTA PADAMU ``
Semoga kasih ku padamu akan sentiasa kekal serta ikatan cinta antara kau dan aku akan terus bersatu selamanya...


I LOVE YOU FOREVER


He wish to me ``HAPPY 3 TREMENDOUS YEAR ANNIVERSARY!``
I said `WOW`!! I'ts really wonderful words!!


P/s Sampai bila-bila pon tak akan lupa date 11.11.11. So excited ! TGIF. 







♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Me ! Like Kalau Suka ! ♥

3 comments:

polly olly dolly said...

kkal abadi .. amin . hehehehe ..

polly olly dolly said...

moga kkal abadi .. amin .. heee ..

Aween Darwena said...

amin..jemput datang kawen nnt..ahaksss..=P