Wednesday, June 17, 2015

It's been a longggggg....

Hello.. It's been a longggggggggg time since my last updated (2013). Yes, i am back.. Konon lah mau berblogging semula.. Entahlah, otak macam beku dah..

As u seen, total posted dalam blog aku ni dah tinggal sikit sebab yesterday dah buat pembersihan secara besar besaran. Fuh, letih juga! Banyak sangat post yang aku rasa macam dah x perlu simpan dalam blog aku ni, and that's why lah aku deleted. Huhu. So now, kalau itu mood rajin sudah datang, akan update sesuatu lah dalam blog ni. Actually kan, too many things happened to me..my life..BUT entahlah mcm x sesuai kot mau share di sini.. Privasi sangat.. So biarlah aku simpan dalam hati saja x perlu di heboh2 kan..macam tu lagi baik ok? Hmmm.. Biasalah hidup ni tidak akan lengkap tanpa masalah..dugaan kan? Kadang2 bahagia yang kita kecapi tu hanya singgah sebentar dalam hidup kita..dalam kita bahagia, pasti ada kesedihan..itulah yang terjadi dalam hidup aku sekarang. Orang nampak aku macam biasa saja..happy..tiada masalah tapi di sebalik semua itu, macam2 beban yang aku tanggung..fuh..never mindlah kan.. Masalah kita tak baik cerita dekat orang lagi2 pasal hal peribadi..biarlah aku simpan semua ni dalam hati. Malaslah mau public share huhu.

Well, life must go on.. Kalau asyik fikir masalah yang menimpa diri kita, there's nothing will change it. Cakap memanglah senangkan? Hehe. Tapi buat tu yang susah.. Tapi aku yakin semua ni ada penyelesaian..just think positif walaupun selalu negatif saja dalam fikiran aku huhuhu.. Ok, just forget it lah.. So, kita mulakan hidup yang baru, fikir masa depan apa yang harus aku lakukan and biarlah masa yang menentukan segalanya..

Whatever happen life goes on and remember thay everything happen for a reason.. Ok, cukuplah kot untuk update kali ni. Banyak benda nak tulis tapi tiada idea nak susun ayat hoho.





♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Me ! Like Kalau Suka ! ♥

No comments: